Czas realizacji zamówienia podany obok każdego produktu jest liczony razem z czasem dostawy przez przewoźnika.
Podawane na stronach produktowych ceny zawierają ustawowy podatek VAT wraz z innymi składnikami ceny.
Nasze towary dostarczamy bezpłatnie na terenie Polski. Dostawę poza granice naszego kraju wyceniamy na podstawie kodu pocztowego miejsca docelowego oraz ilości i wielkości zamówionych mebli. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy PeKaEs(przesyłka paletowa) i transportu własnego.
UWAGA: zwracamy uwagę na fakt, że paleta na której paczki z meblami przyjeżdżają do klienta końcowego jest bezzwrotne tzn. kurier nie zabiera jej ze sobą. Nie ma możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie. Koszty wysyłki na terenie Polski jest darmowy. Dostawa nie obejmuje wniesienia.
W przypadku zwrotu mebla przez klienta jest on obciążany kosztami transportu powrotnego nie mniejszymi niż 250zł sztuka za 1 miejsce paletowe.
Za zakupy w sklepie można zapłacić w następującej formie:
Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy odbiorze lub wybrać inną formę płatności:
•przelew bankowy Santander Bank (dawny BZ WBK) : Nr Konta: 73 1090 2011 0000 0001 4194 4611
•płatność w systemie online – płatność elektroniczna TPAY.PL,
•odbierając zamówiony towar osobiście w sklepie / magazynie (Tartak Meble, Krakowska 274. 43-512 Bestwina, pon – piątek 8-16), możecie Państwo zapłacić gotówką lub kartą płatniczą
Paczki są dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16.
Ze względu na wielkość i wagę przesyłek kurier dostarcza je pod budynek. Nie wnosi do budynku, ani na piętro. Nasze łóżka są najczęściej spakowane w 3 lub 4 paczki. Należy wziąć pod uwagę konieczność obecności dwóch osób przy rozładunku kuriera (niektóre elementy są długie lub trudne do uchwycenia przez tylko jedną osobę).
Do zestawów są dołączone małe paczki z elementami dodatkowymi (śruby, okucia, itp.) i papierowa instrukcja złożenia mebla, zwróć na nie uwagę żeby przypadkiem nie wyrzucić czegoś razem z kartonami, albo folią zabezpieczającą. Jeżeli stwierdzisz brak np. jakiejkolwiek śruby mocującej również skontaktuj się z nami (jeżeli możesz podaj jej symbol z instrukcji lub prześlemy Ci schemat żebyś określił, która z nich do Ciebie nie dotarła).
Uwaga jeżeli szukasz POLITYKI PRYWATNOŚCI związanej z RODO znajdziesz ją pod tym LINKIEM.
Uwaga jeżeli szukasz POLITYKI COOKIES (CIASTECZEK) znajdziesz ją pod tym LINKIEM.